O le a le mea e tatau ona iloa e uiga i le IV cannula?

tala fou

O le a le mea e tatau ona iloa e uiga i le IV cannula?

 

Vaʻaiga puupuu o lenei tusiga:

O le aIV cannula?

O a ituaiga eseese o IV cannula?

O le a le mea e faʻaogaina ai le IV cannulation?

O le a le tele o le 4 cannula?

O le aIV cannula?

O le IV o se tamai paipa palasitika, faʻapipiʻi i totonu o se vein, masani i lou lima poʻo lou lima.IV cannulas e aofia ai pupuu, fetuutuunai tubing fomai tuu i totonu o se vein.

IV cannula Pen ituaiga

O le a le mea e faʻaogaina ai le IV cannulation?

Fa'aoga masani o IV cannulas e aofia ai:

tuiina o le toto po'o le toso

tuuina atu o vailaau

tuuina atu vai

 

O a ituaiga eseese o IV cannula?

Va'a IV cannula

O le IV cannula e masani ona fa'aogaina, ole peripheral IV cannula e masani ona fa'aoga mo potu fa'alavelave fa'afuase'i ma fa'ama'i tipitipi, po'o tagata ta'ito'atasi o lo'o feagai ma fa'ata'ita'iga leitio.O nei laina IV taʻitasi e faʻaaogaina mo le fa aso ae le o tua atu.O lo'o fa'apipi'i i se fa'ama'i IV ona fa'apipi'i lea i le pa'u e ala i le fa'aogaina o le lipine fa'apipi'i po'o se isi mea e leai se ma'i.

Cannula laina ogatotonu IV

E mafai e foma'i fa'apolofesa ona fa'aogaina se laina ogatotonu mo se tagata o lo'o mana'omia ni togafitiga umi e mana'omia ai vaila'au po'o vai i totonu o le toto mo se vaitaimi o vaiaso po'o masina.Mo se faʻataʻitaʻiga, o se tagata e mauaina le chemotherapy atonu e manaʻomia se laina tutotonu IV cannula.

O cannulas laina tutotonu IV e mafai ona vave tu'uina atu vaila'au ma vai i totonu o le tino o le tagata e ala i le vein jugular, vein femoral, po'o le vein subclavian.

Cannula fa'amama

E fa'aaoga e foma'i le alavai e fa'amama ai vai po'o isi mea mai le tino o le tagata.O nisi taimi e mafai fo'i e foma'i ona fa'aogaina nei cannulas i le liposuction.

E masani ona si'omia e le cannula le mea ua ta'ua o le trocar.O le trocar o se uʻamea maʻai poʻo se meafaifaʻaili palasitika e mafai ona tuʻia aano ma faʻatagaina le aveeseina poʻo le faʻaofiina o le vai mai le tino poʻo le okeni.

 

O le a le tele o le IV cannula?

Tele ma fua faatatau tafe

E tele le tele o cannulas tui.Ole lapopo'a masani e mai le 14 i le 24 gauge.

O le maualuga o le numera fua, o le laʻititi o le cannula.

O cannulas lapopo'a eseese e fe'avea'i le sua i totonu ia i latou i fua eseese, e ta'ua o fua faatatau tafe.

O se cannula 14-gauge e mafai ona pasi pe tusa ma le 270 mililita (ml) o le saline i le 1 minute.O se cannula 22-fua e mafai ona pasi le 31 ml i le 21 minute.

O le tele e filifili i luga o le tulaga o le maʻi, faʻamoemoega o le IV cannula ma le faanatinati lea e manaʻomia ai le tuʻuina atu o le vai.

E taua le iloa o ituaiga eseese o cannulas ma lo latou faʻaogaina mo togafitiga lelei ma talafeagai o le maʻi.E tatau ona fa'aaogaina nei mea pe a mae'a su'esu'ega toto'a ma fa'atagaga a le foma'i.

 

 


Taimi meli: Feb-08-2023